pondelok 2. novembra 2015

Halloween party

Cez víkend som sa nie až tak veľmi dobrovoľne zúčastnila Halloween Party. Začínala v sobotu o 21:00. Moc som nespala noc predtým, lebo som do polnoci pozerala film a ráno o šiestej ma zobudila Synne Kristin keď mala potrebu behať. Chcela som spať po raňajkách, ale to som dostala za úlohu ju strážiť, lebo Britt Marie bola unavená a Helge šiel do práce.


Ako môžete vidieť, bola ako z divých vajec. Nútila ma nosiť ju na pleciach a utekať s ňou po celkom dome a potom lozila po posteliach, no som sa celkom spotila a keď si ju prevzala Britt Marie som si šla pospať.

Mali sme trochu problém s organizovaním odchodu a príchodu. Pôvodný plán bol, že na párty ideme s Mariinou mamou a späť s Britt Marie. Lenže Britt Marie nezohnala babysitterku na polnoc, tak nás ona odviezla tam a späť po nás prišla Mariina mama.

Na párty sme teda došli. Už sa pilo. Jedna baba sa zložila na zem a len na mňa pozerala s keksíkom v puse, že chodíme spolu na marketing. A to bolo len 20:45...

Tancovalo sa. Teda "tancovalo". Opití ľudia netancujú tak pekne. Po chvíli mi už začali liezť na nervy. Vrieskali, pili, bili sa, nechcela som byť s nimi. Nemohla som však nikde nájsť tiché miesto. Zamkla som sa na záchode, ale aj tam vrieskali ako o život a bili sa tam. Vonku bola moc zima a ľudia ma vždy vtiahli dnu tancovať. Nechceli mi dať vodu, že je hnusná, tak mi prišlo zle ešte aj z toho. Rozhodla som sa, že nájdem Renza - ďalšieho výmenného študenta. Povedal mi, že on nebude piť. Našla som ho. Mal v ruke fľašku s colou a ukazoval mi, že má colu. Tak som ho poprosila, či si môžem dať, že nemám čo piť. Nechcel mi dať a potom povedal, že tam má alkohol. Tak som ho teda teatrálne opustila a šla si sadnúť do pivnice. Kde síce chodili ľudia, ale len traja prešli za tých čť minút, čo som tam bola. Jedna ma bodla trojzubcom a ďalšia si sadla, smrdela ako vínna pivnica a tvrdila mi, že s pitím už končí, ale ide ešte tancovať... Isto...

Vyšla som hore, že ešte teda dve hodiny zvládnem. Ľudia boli viac smiešni, komunikatívni a intímni. Všetci sa chytali, bozkávali, každý s každým. Alkohol mi ponúkli aspoň raz za desať minút, nepila som samozrejme.
Našla som svoje spolužiačky, už celkom dosť v nálade a tie za mnou furt chodili aj keď som si sadla a ťahali ma kade tade. Tak som aspoň mala spoločnosť. Aj tak si to už teraz zjavne nepamätajú.

Niečo krátko po jednej po nás prišla Mariina mama a otec. Dievčatá vnímali atmosféru uvoľnenešie ako ja, tak spievali v aute, kým nezaspali.

Ráno som sa zobudila až o desiatej na to, že chudák Tomas hľadal niekoho, kto je v našom dome hore a doniesol mi snowboard. Takže už len sneh a môžem zasa riskovať svoje zdravie!


0 komentárov:

Zverejnenie komentára