štvrtok 20. augusta 2015

Har du lyst til å gå på tur?

Blížil sa obed. Dnes som mala ísť s mojími novými kamarátkami na prechádzku/túru. Samozrejme, čo by sa mne mohlo podariť opäť? Mari sa necítila dobre, tak sme nešli nikam spolu. Ale Britt Marie nás vzala do svojej kancelárie, kde sme si so Synne Kristin kreslili. Obkreslovali sme si navzájom ruky. Teda ja. Ona sa len veľmi snažila, ale ja tak to nešlo. Keď sa Britt Marie skopírovali súbory, šli sme nakupovať. Synne Kristin si tlačila sama svoj vozík a veselo si tam nakladala, až nevládala a musela som to prevzať ja.



Keďže sa zrušil výlet s Mari, rozhodli sme sa prejsť k vodopádu. Bol to pekný výlet. Nórska krajina býva zväčša pekná. Ja som si to užívala asi najviac. Jediná záťaž bola Synne Kristin, ktorá sa rozhodla ísť sama pešo a štverať sa po všetkých kameňoch, tak sa náš výlet predĺžil o polovicu.
Stretli sme pár turistov, pre ktorých bola potácajúca sa Synne Kristin zábavná atrakcia. Keďže im sa už nechcelo ďalej a boli sme tesne pred koncom, ja som si ešte pobehala po okraji vodopádu a spravila pár fotiek. Najviac ma asi prekvapilo, že tam bol stále sneh. Samozrejme, nie všade, ale na určitých miestach bolo kopu špinavého snehu, z čoho som ja bola unesená. Tak isto Britt Marie vzala poháriky, že si môžeme napustiť vodu z vodopádu čo ja som jej pila litre, taká som bola nadšená.

Neskôr, cestou späť sme stretli ovečky a všetko zavŕšili prenikavým plačom Synne Kristin.


 FOTKY

0 komentárov:

Zverejnenie komentára