streda 9. septembra 2015

Víkend v Nesbyene

Túto sobotu a nedeľu, vlastne aj piatok, sme so Synne Kristin boli v Nesbyene, lebo Britt Marie a Helge museli ísť na svadbu. Najprv som sa veľmi tešila, lebo ich mám rada a majú aj staršie deti. Došli sme. V piatok sme nerobili nič extra, boli sme vnútri a hrali sa so Synne Kristin, pozerali telku a podobne. Večer prišli aj všetky ich deti - Mette, Mari Elizabeth, Tomas a David. Všetci sú už dospelí, okrem Mari Elizabeth, ktorá má 17. Všetci si sadli k telke a pozerali Nórsko má talent. Ja som sa bála. Predsalen, sú to dospelí ľudia, prečo by sa chceli baviť so mnou? Nakoniec som sa však prekonala a šla k nim. Boli fakt zlatí a celkom dobre sme sa bavili.
Na ďalší deň sme šli k ich starým rodičom. Najprv k jedným a potom k druhým. To ma vôbec nebavilo a bola som celkom zúfalá že celý deň sme u ľudí ktorých vôbec nepoznám a nudila som sa. Ale prekonala som sa a poobedie už bolo super. Šli sme s Hilde, Synne Kristin a Rikkim zbierať čučoriedky. Nebolo to ďaleko a bola to pekná prechádzka.


Posledný deň- nedeľa bola o inom. To sme šli s celou rodinou (skoro - okrem Davida, Tomasa a Mette) na túru k jazeru Bostjern. To bolo fakt pekné. Bola síce zima, ale na to som sa nesústredila a vychutnávala si výhľad. Dobre som sa porozprávala s otcom (neviem ako sa píše jeho meno) a dozvedela sa kopu nových vecí o Nórsku a živote tu.




Mám pocit, že to bol podstatný víkend. Zoznámila som sa so super ľuďmi a celkom sme sa skamaŕatili.

Na záver je tu fotka Synne Kristin, ktorá si užívala môj hudobný vkus.



0 komentárov:

Zverejnenie komentára