nedeľa 14. júna 2015

Nový Notebook! (ASUS X553MA)

Tí, čo ma poznáte viete, že sa chystám do Nórska. A kto by sa vybral do cudzej krajiny vez notebooku? Minimálne keď už len tak na skypovanie s milovanými čo zostali na Slovensku. Tak sme s mamou začali vyberať notebook. Teda ja som začala. Lebo mama sa do toho nerozumie. Nakoniec sme kúpili tento.

Hovorím mu Frank. Je celkom pohodlné môcť si pri práci na počítači konečne sadnúť na gauč. Využívam ho hlavne na učenie nórštiny, ako vravím, je to pohodlnejšie ako sedieť stále na stoličke.


Ak rozmýšľate nad kúpou nového notebooku a zaujal vás Frank, dovoľte mi o ňom najprv niečo povedať. Frank je teda počítač z tej lacnejšej cenovej kategórie (300 eur cca). Nemá dotykový displej ani super mega úžasný výkon. Je to fakt počítač na prácu s dokumentami, nie hrami. Testovala som to samozrejme a nedokázal mi spustiť na hrateľnej úrovni skyrim ani sims. Takže nepoteším ani dievčatá ani chlapcov. Všetky parametre vám nebudem hovoriť, ak chcete, nájdete si to aj na webovej stránke predajcu. Môžem sa s vami len podeliť o moje skúsenosti zatiaľ.

Ako som už spomínala, Frank nie je počítač na hranie. Nie je s predinštalovaným Microsoft office, to si teda musíte poriešiť sami.
 Nemá ani to malé blikátko že či máte zapnutý/vypnutý capslock a numlock. 
Touchpad je fajn, len sa mi často stáva že omylom si veľmi priblížim stránku. Asi je to na mňa až moc intuitívne ovládanie. 
Neseká sa často, i keď priznajme si, ktorý počítač sa ani raz nesekol? 
Pri prudšom búchaní do klávesnice sa v strede plast trocha prehýba. Ale ako vravím, moc hier nespustí, takže záchvat hnevu pri ňom nemáte prečo chytiť. Klávesnica tak isto nie je podsvietená.
Displej je trochu v zvláštnych farbách, ale to sa všetko dá zmeniť tak aby to používateľovi vyhovovalo.

Moje celkové hodnotenie je, že ak nie ste náročný užívateľ a nemáte kopu peňazí, potrebujete len školský notebook, tento bude úplne dostačujúci. 

0 komentárov:

Zverejnenie komentára