sobota 29. augusta 2015

Politická beseda a môj prvý futbalový zápas

V piatok, áno, v ten voľný piatok, kedy mávam školu do 11:25 sme zostali v škole do tretej. Ako už tušíte z názvu, bolo to kvôli politickej debate. Samozrejme, blížia sa voľby a tunajších teenagerov, z toho niektorí z nich už budú v týchto voľbách môcť voliť, to môže zaujímať. Ale pre mňa to boli tri hodiny počúvania niečoho, čomu som vôbec nerozumela, ale nemohla som odísť. Prvá hodinka a pol bola v pohode. Čítala som si články na internete a nepočúvala. Potom sa mi však nečakane reštartoval telefón a ja som si nepamätala PIN. Tak som teda len tak sedela, pol hodinu. Keď už mi bolo moc doplaču som sa rozhodla, že idem von. Vypýtala som sa na záchod a šla si po notebook, s ktorým som chvíľu sedela. Keď som sa vrátila späť, dostala som odvahu typnúť PIN na posledný pokus. Bol správny a ja som skoro zakričala od radosti. Moje blúdenie internetom pokračovalo. Potom sa však všetci naraz zdvihli a chodili dookola po stánkoch rôznych strán a dostávali letáky. Ja som teda šla tiež. Spravila som si pár kolečiek a zobrala si z každého pár cukríkov. Jedna strana mala dokonca žuvačky, a dve kondómy. Na jednom bolo napísané, že sa "dajú robiť aj lepšie veci ako domáce úlohy". Samozrejme, že som nevedela, čo je tam napísané a ja som brala všetko. Až po konverzácii s ostatnými mi došlo že to nie sú cukríky. Schovala som to do vrecka a už nevyťahovala.
Po skončení som mala ešte hodinu čas, kým mi šiel autobus. Tak som si šla pozrieť oblečenie na futbal a zošity. Po tomto nákupe mi stále zostávalo dosť času, tak som šla na zmrzlinu, kde som sa dala doreči s troma dievčatami s mojej školy. Zlaté baby, aj keď mená si nepamätám. Potom už len na autobus a domov.

Ako sa dá ďalej vyčítať z nadpisu, mala som futbalový zápas. Samozrejme, nie taký futbalový zápas že zápas. Bolo to len nejaké výročie v Hemsedali, tak bol zápas. V našom (Ja a Britt Marie) tíme bol jeden chalan z mojej triedy, na meno si nespomeniem, a ešte jeden, kto neviem kto bol. Potom sa u nás už len striedali rôzni ochotní ľudia. Vyhrali sme 2 zápasy z 3, a môžem sa pochváliť, že mi to aj celkom šlo dneska. Potom sme boli v semifinále, kde sme prehrali, tak sme skončili. Aj tak si myslím, že celkom úspech. A celkom príjemná atmosféra, deti, dospelý, vafle, koláčiky, grilovanie, fubal... Pekná rodinná sobota. Ja aj Synne Kristin sme si to užili.

0 komentárov:

Zverejnenie komentára